Pocit odpovědnosti a spolehlivosti
S každou sanitkou přebíráme velkou odpovědnost. Důvěřujete nám životem a důvěřujete silnému pomocníkovi po svém boku. Děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že pacienti a příbuzní budou moci klidně spát, protože vědí, že jsme po jejich boku. Ale v naší společnosti také přebíráme odpovědnost každý den: za naše zaměstnance a jejich rodiny, naše obchodní partnery a naše prostředí.
Této odpovědnosti a požadavkům našich zákazníků čelíme každý den. V krizových situacích, ve kterých se naši klienti často nacházejí, je naší nejvyšší prioritou spolehlivost a analytické myšlení. Proto jsme hrdí na to, že jsme certifikováni podle normy DIN ISO 9001 a že naše každodenní činnost je založena na této normě.
Čestnost a bezúhonnost
Důvěra se získává čestností a bezúhonností. Víme, že naši klienti se často nacházejí v emocionálně náročných situacích, které od nich osobně vyžadují hodně. Přesně proto si vždy stojíme za čestnou komunikaci: nepřemýšlíme o věcech a nedáváme sliby, o kterých víme, že je nemůžeme dodržet. Vidíme schopnost ve správný čas odmítnout pacienta v jeho zájmu jako naši silnou stránku, ne jako slabinu. Proto pro nás platí následující komunikační pravidla:
- Držíme slovo.
- Udržujeme otevřenou a čestnou komunikaci.
- Zprůhledňujeme naše ceny: žádná malá písmena a žádné skryté náklady.
- Nabízíme pouze služby, které bychom využili také pro sebe nebo své vlastní příbuzné.
Rovnost a rozmanitost
Každý pacient má nárok na nejlepší možnou lékařskou péči. To je pro nás samozřejmé. Proto na všechny pacienty uplatňujeme nejvyšší standardy – bez ohledu na rasu, náboženství, politické přesvědčení nebo pohlaví.
Rovněž zacházíme se všemi zaměstnanci stejně a vědomě podporujeme rozmanitost v naší společnosti. Jsme přesvědčeni, že každý člen našeho mezinárodního týmu se může učit z různých prostředí svých kolegů. To nám pomáhá lépe porozumět pacientům a provádět každý sanitní let v jejich prospěch – ve všech zemích a regionech.
Kontaktujte nás